Vicky

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Victoria - 10 september 2009 14:04

   Tja! I tisdags var det hemstudiedag igen, och lite senare kom Janna o hälsa på:) Vi "pluggade" lite, kollade på That 70`s show o l-iziies blogg för att skratta lite, typ. Nemen sen gick vi till Årstahallen för att köpa choklad, men Lisa va inte hemma så efter vi sagt hejdå till Erik några gånger la vi i en bit euroshopperchoklad, i brevlådan... Sen när Janna skulle hem hitta vi en igelkott utanför dörrn. Söt!

Igår vare onsdag, Jag red:D Fick Marcato, som jag ville. Men han va inte så rolig som jag kommer ihåg han. Men nästa gång är det hoppning... då får vi se hur det går..

När vi kom hem kollade vi (Jag och Nicole) på slutet av matchen Sverige-Malta... Dom fick in ett mål till slut^^ Sverige altså:) Janna:P Men de va typ självmål, så... fast Nicole blev ju glad, (efterssom detta var Marcus Berg ) hon ställde sig upp, hoppade i soffan samtidigt som hon sjöng (och klappade): "Alla ni som älskar Berg klappar nu!" X) osv, osv... finns mkt att tillägga.

När matchen va slut hade vi en halvtimma på oss att köpa nåt till mig och min friluftsdag som ja hade idag, innan idol börja. Nicole satt bak, ja cykla... ut i mörkret... men det gick bra. Idol va vel roligt. Speciellt dom där två killarna som spelade skitnervösa X) Det va så kuul! hah plastgitarr liksomXD

Idag var det friluftsdag som sagt, vi gick från skolan, till Skarholmen^^ Vet inte hur långt precis, men det tog ju minst två timmar dit... vi åkte buss hem. Hah typ hela kg på samma buss,:) stackars vanliga människor.. X)

Vill ha en häst btw. Vill så mkt nu. Men vill mest av allt att det ordnar sig med gymnasium för Janna.. <3 Det kmr bli bra, nån gång. :) Tjarå! // VickyR i c a r d o ! XP <3

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards