Vicky

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Victoria - 12 september 2009 12:15

Ja, som rubriken lyder är jag mycket riktigt lite sjuk... svininfluensa? Vet ej, men tror inte det. Igår var det roligt i alla fall, mestadels... fast jag hade ont i halsen. Var med på jumpan ändå och blev ännus sjukare. Men ska inte klaga när en annan fick största bulan ja nånsin sett på benet, de va typ nån inre blödning elr nåt, läskit. Killerboll och sen brännboll utan lärare.

Efter skolan cykla ja direkt till 4h. Lisa o ja körde Malte och Nicole o co. red, Nikita, Russin<3 o Vilma. Lisa va typ less på allt och orkade inte bry sig. Jag förstår henne. Stackars hästarna, vi travade länge och galoppera rätt så mkt oxå. T.o.m Russin som har så bra kondis blev svettig. Men det var kul ändå, lite flum som övergick i djupa samtal. Och såg några kapladuosar. Fast det var en kille som hade grått hår, vilket vi dampade på. Och en som såg ut som en tjej, stackarn. mobbad av fula tjejer som skämmer ut moppepojken med den trasiga moppen som han laga på vägen...:S haha, ja vi hade kul faktiskt. men jag blev bara ännu sjukare... så sen när jag skulle få träffa människor på mötet satt jag hemma istället och drygade. Inte kul. Inte kul o va sjuk. :(

Ikväll kl 8 kmr en liten tröst på tv. elr nåt:S orkar inte... Janna och jag skulle träffas idag, men det blev inget:/ Livet är hårt, nej. Livet e gött, världen e stor, här sitter vi, ja o min bror, Fesken i sjön, sover nog nu, den e vel trött, eller va tror du? badumdumdumdum De ska va gött o leva annars kan de kvitta! Fiint å leva annars kan de kvitta, lätt å leva, annars kan de kvitta...... osv. Hejdå. Hade bra nu! Alla<3=)

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards