Vicky

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Victoria - 20 september 2009 21:48

Tja! Idag va ja hemma, spelade göteborgsvarvet med Nicole. Sen blev det lite flum, och jag fick inte så mycket matte gjort, ett tal... men a, har vart hemma hela dan. Typ gjort det man kan göra här, dator, tv, boll, studsmatta, lagat mat. hund. Men Janna kom :) Vi bakade, kollade på tv. Ankan ville vi ju inte missa, han var duktig idag. Kakan också, men det var lite senare. Milan vann, Seedorf av alla, gjorde ett mål. Men han var inte så bra i övrigt måste jag säga, tyckte inte vi då, :) och Gattuso är fortfarande inte förlåten för förra gången vi glodde... Nej, aldrig. Närrå men vet inte. Kul att kolla på ett lag man känner igen lite folk:) alltid kul o kolla på fotboll med Janna. =) Real madrid vann ju då rå med 5-0 ^^ Såg ej sista målet för då va ja ute och sa farväl till Janna. Men jag fattar inte hur de lyckades, på så kort tid. Hah i början: Det hade inte ens gått en minut, så gör C. Ronaldo mål! :D haha Sen gör han mål igen, efter ett tag, och sen gör Guti mål och så vidare och så vidare...

Imorgon ska vi rida :D Skulle diskutera lite Sh ikväll tänkte jag ju då så att jag är förberedd tills imorgon, men det blev inte något med det, pallar inte. Vi får se hur det går imorgon... Nu måste jag sova, först packa lite och bestämma vad ja ska ha på mig, sen sova. "Cause it take me so long just to figure out what I´m gonna wear..." Relient K. forever. And ävö... :P Nej nu ska jag sluta flamsa. Vill ni se nån bild eller? A då laddar ja upp en, men inte ikväll för nu måste jag sova... Godnatt! // Victoria

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards