Vicky

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Victoria - 7 september 2009 21:15

Måndag morgon... vaknade i tid, kvart i sex. cyklade till Jälla med Lisa som va förkyld vilket va läskit nu när svininfluensan finns och allt... men hur som helst, träffade Carro. Hämtade hästar, sen kom mer folk. Jag red Calypso. Det gick jättebra i början, sen på slutet när vi skulle galoppera på volt utan stigbyglar och tygelhjälper höll jag på och trilla av... men aja. Det gick bra iaf. Mitt nya motto: Det går bra så länge man inte trillar av! Men hästen hade skön galopp och trav, men hon/han? blev alldeles för het i slutet. Jobbigt. Jag som va på humör för å rida en Bard/Sorbits (dvs. trög) häst...

Utvecklingssamtalet va okej. Missade Lisa precis på stan :S Så ja fick äta rester hemma... trevligt. Som tur var hade jag köpt weinerbröd på hemköp innan jag tog bussen hem. Matte sen, som jag inte va sugen på att räkna alls. Pallade verkligen inte. Ville hellre baka kaka, -IGEN! :D Som sagt kakor blir man glad av. Alltid. Jag bakade en kladdkaka altså, om ni inte förstod det.

Hälsade på Russin på vägen hem från Jälla oxå förresten! :)viktigt viktigt. Hjälpte Lisa o plocka undan allt på ridbanan innan ja åkte hem oxå. Mango e såld:( Snyft. Älska Mango, min Mangooo<3<3<3 Suck. Typ finaste, sötaste, bästa... men sånt e livet antar jag... suck. Kmr alltid sakna tiden på Slavsta gård...

Men nu ska vi inte bli deprimerande här.. imorgon e de hemstudiedag igen.. Fett soft. Nu vill jag bara säga God kväll. hejdå! // Jag


Russin<3:

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards