Vicky

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Victoria - 28 september 2009 21:50

 Red Hampus imorse, det var roligt. Men han är så stark att ja inte orkar ibland asså... fick ont i händerna igen, plus att eksemen börjar komma fram nu igen när det blir lite kallare... Aja. Jag trillade ju inte av så det gick bra i alla fall. Men han va väldigt stark som sagt, men det är kul när man får till det. :) Skolan gick bra, det va rätt skönt, men jag hade glömt mina skor så jag gick omkring i strumpor, helt ok de med. Svenskan va ju inte så kul då, sluta ganska sent idag också, -tyckte jag. Men typ fyra. Efter lite mattetest kom Janna hit :D Och Sarah var också lite närvarande på nåt mystiskt sätt, som kallas telefon :P Trevligt... Har kollat på idol. Eddie va ju bäst idag, men vi får se vilka som åker ut... vet inte. Har kollat på det hära svenska hollywoodfruar för första gången också. Det va ju lite underhållande... Men asså a... inga kommentarer. Närrå men orkar inte kolla hela tiden för det blir reklam typ alltid. Så jag gick upp hit i stället. Öh, jaá Det var vel min dag typ, i korthet. Och jag säger bara en sak. Lisa och jag altså. :) Alltid... Förresten är "men in tights" en rolig film... Men det visste vi ju förut:P Kaka godnatt! Och kramar till er som behöver<3

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards