Vicky

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Victoria - 13 september 2009 19:41

Det blev kulturnatt igår i alla fall:) Med massa trevliga människor. Åt brända mandlar o drack fanta. Emmelie, jag, Sarah o Lisa gick sen till stadsparken för att kolla på Kevin och Sonja, på vägen mötte vi nån... och Ted Gärdestads son. :S Men aja, vi Kollade på Sonja Aldén en liten stund, men det börja regna så vi drog därifrån och kollade på Jenny när hon sjöng i frälsningsarmén typ, elr nåt. Det var bra. Sen "kutade" vi för att inte missa Kevin, men han hade redan sjungit klart för länge sen och det va tomt där inne typ. Men hann satt där framme på scenen och skrev autografer faktiskt. Precis vad jag ville ha just då. Men vad skulle han skriva på? Armen? Busskortet? Lisa hade som tur va ett kvitto jag fick låna. Men nu har Sarah det... Coolt. ?

Hur som helst, vi gick tillbaka till lo-scenen och drack varm oboy +bulle, Precis vad jag ville ha just då.:) Väntade på att få se Elin spela bas. Men vi gick en sväng och glodde på Ulf Ekman som va med i talkshowen och inte svarade på frågorna, =S. Sen drog Sarah hem. Och Lisa o jag kollade på Elin en stund, sen drog vi också hem. Klockan var nu cakvart i elva.

Ja hade spelat in...:) Så det såg Janna och jag på idag efter lite fina utskrifter på firman... Kul:) Lite galenskap blev det idag också. "Jag sa ju det, det va ju det jag sa" Kassle, kokosbollar, datorn och hunden. Palla skola imorgon. Nej, fortfarande sjuk... Kaká va BÄST idag... (igår) XP kolla själv:

första målet.

http://www.youtube.com/watch?v=M5kMHp3A34E

andra målet.

http://www.youtube.com/watch?v=_1yDYGs_DH0&feature=related

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards