Vicky

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Victoria - 21 september 2009 16:15

   Måndag. Cykla till Jälla klockan sju på morgonen. Red Hampus, galen häst. Närrå men ja fick ont i händerna efteråt, lyckades klara mig utan blåsor =0 coolt... Ja fick bromsa hela tiden typ ju... om ni inte fatta det. Men annars gick det okej. :) Åkte buss in till skolan efter att ha cyklat hem o duschat, sh-förhör som inte gick så bra... Buss hem, Janna kom igen :) Efterssom hon glömt plånbok, nycklar och headset hos mig, haha hur va det nu? Man lär av sina misstag va? :P Nej men det va trevligt. <3 Blev glad. Skulle ju då möta henne vid busshållplatsen när ja va ute o gick med hunden men hon hoppa inte av där så vi missa varandra, sen gick vi till GUC med hunden igen som idag fick två promenader på rak då, för att träffa Saris som sluta då. Men vi missa henne oxå :( A, sen drog Janna hem och jag var ensam. Nej.

Jag åt mat med min syster och bakade sedan en kladdkaka. (Hehe bilden) Men först hade vi tagit moppen lite olaglit till Årstahallen för att köpa glass bl.a Men visst blev kakan fin? Äkta mästerverket! :D Vi är bäst :)

Sen matte på kvällen, dog nästan. Palla!!!!! Godnatt

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards