Vicky

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Victoria - 14 september 2009 19:40

   Sjuuuuk idag igen. Stanna hemma från skolan o missa massa saker. Men de va rätt skönt. :) Sov typ halva dan och fick god mat av mor min<3, soft. Va lite kreativ med bilder som ja fått igår<3 och sen kolla ja lite på men in tights. Asså den e så kul! X) Men hur som helst.. (hah Lisa Ogden) ehm.. jo jag bakade en kladdkaka! (igen, ja vet) Malin undra hur ofta ja gjorde´t egentligen... varannan dag?  Vet inte.

Men Janna kom sen för att hämta sin plånbok som hon så klantigt glömde här igår. Vi glodde lite på tv och åt kaka, -såklart. Sen... va hände sen? ingenting? dator. Far kom hem. Har packat klart för imorgon. Då SKA jag följa med till KNC... ja menar annars får ju Carro sova själv, hur schyst e det? :P Nej men imorgon är jag frisk, punkt slut. Nu ska jag gå o lägga mig. Snart. Men ja... Hoppas de blir kul på KNC med klassen /basgruppen... GonattAnd

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards