Vicky

Direktlänk till inlägg 19 september 2009

KNC

Av Victoria - 19 september 2009 14:16

   Har kommit hem från KNC, där det var jättetrevligt.:D Ska vel försöka sammanfatta lite och skriva det jag kommer ihåg, typ... Åkte i tisdags, buss. Upp för backen med den tjocka bussen. (Interbus) ! Inte bra... först Lazio resturangen som hade asgod mat, och nu Interbussen som va väldigt bekväm... Menmen. Vi kom upp oskadda och fick gå in där vi skulle sova och så... Proffesor Curt från USA snavka svengelska:) Kul. Men han var bra. Byggde torn och hade pusseltävling... Tog en promenad men tjejerna till vattnet... Upp och ner för den långa backen... Nästa dag var det fladdermus-safari, och då va det tre snubbar som sprang upp och ner för denna långa backe, asså jag fattar inte hur som orka, hur många gånger som helst... Upp ner upp ner upp ner... osv. Men aja. Kollade på idol. Gick på stan i stockholm och åt mat:) Kasper och Jakob prova högklackade skorX) Sen tvingade killarna med oss till dressman för att vi skulle ta på oss kavaj, bara för det. Men a, Jimmy spela gitarr för oss på kvällen... Han va jätteduktig! I torsdags va det astronomikväll, efter några sjuka experiment som typ inte ens funka...:S Men det va rätt kul i kupolen, där stjärnkikaren va. Golvet åkte upp och ner och taket snurra. Såg Jupiter och Venus, Cassiopeia, Karlavagnen, Orion... och vintergatan :) Sent på kvällen låg vi i gräset och lyssnade på gitarrspelande Kasper och Jimmy och glodde på stjärnorna. Såg ett stjärnfall :D Kommer inte ihåg vad jag önskade mig... Men aja. Osvosv osv.

Nu känner man alla liite mer, de va kul... Men idag är jag väldigt trött... Sov ju typ inget där. Och ida är det 4h-dagen. Har gått ponnyridning, -igen! Och igår va ja på möte, haha Stefan Salomoson lixom, va gör han? Närrå men de va kul:) Party! haha okej.

godnatt. <3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 10 september 2014 13:05


  såhär ser mitt liv ut, typ:                                  ...

Av Victoria - 26 augusti 2014 10:48


Awesome dag. Solsken och födelsedagsfika m. familjen och grandparents.       Drack gott espressokaffe som barnen älskar att fixa. Lekte med barnen, Jack visa mig sina leksaker han fått som han va så glad över.    Sonya hade gått upp kl 5 am...

Av Victoria - 21 augusti 2014 11:10


 Hittade ett nyfött lamm ute i hagen idag: så sööööööt   min coola unghäst: Diego     Charlie till vänster:         han e lite väl tittig o töntig av sig ibland asså. men jag gillar dom!   Släppte ut stackars Nazy som e för...

Av Victoria - 20 augusti 2014 14:07


       Mata hingsten varje morgon som aldrig kommer när man ropar...       Födelsedagskalas! =D Med rugbymatch mot NZ alla blacks. Det blev lika gripandes(!)                         Åkte o hämta två nyinridna treåringar ...

Av Victoria - 16 augusti 2014 05:46

  HEJ!   Jag är i Aussiland Down Under igen. Det är fint här. Vackert och fridfullt. Massa plats överallt. Gräs, träd, hagar, berg, kängurus, ormar ;)   Så, jag har jobbat här snart två veckor, hos familjen Dowlings med deras hästar och få...

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards