Vicky

Direktlänk till inlägg 30 september 2009

Onsda

Av Victoria - 30 september 2009 22:53

Idag åkte vi buss, räkna matte typ hela dan. Matteprov imorgon, det känns inte så bra:/ men aja... Pallar inte. Red Felix idag, framdelsvändningar:) Det gick bra. Har tänkt massa... som vanligt. Kollade på idol+wipeout, zappa lite mellan dom där. Erik är ju bäst. Och han Zlatan va ju oxå bra, på att härma Zlatan altså... hans framförande va ju inte så bra tyckte jag. Sen har vi wipe out som är så sjukt kul ibland asså! Felix e rolig. Har också kommit på att min far har ganska dålig humor, de e ju kul. Men det har jag också så...

Men sen gick det ju lite matcher ikväll också... Champions ligue ni vet... Och e ja vad ska man säga? Vilka e bäst? -Real madrid Varför det? -Kaká Nej men det va bra, såg lite på internet. Första målet av Ronaldo, sen lagga datorn och när ja kom tillbaka stod det två noll helt plötsligt. Kaká hade då altså gjort ett mål via straff:) Sen gjorde C.Ronaldo ett mål till... Det sista målet va snyggast. Men nu ska ja vel inte snacka så mkt mer om det... Vill bara säga en sak förresten: Milan losa tror ja :/ Lyckades inte se den, nånting. Men hörde på tv att den sluta 1-0 till FC Zurich altså. Suck... Pato... De hade nog behövt Ricky i alla fall...

Men nu ska ja sova. Godnatt! <3

hah, på idol va de en som gjorde pato-tecknet=) (-hjärta-)^2 :P kubikroten ur 8? 2? ao :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 10 september 2014 13:05


  såhär ser mitt liv ut, typ:                                  ...

Av Victoria - 26 augusti 2014 10:48


Awesome dag. Solsken och födelsedagsfika m. familjen och grandparents.       Drack gott espressokaffe som barnen älskar att fixa. Lekte med barnen, Jack visa mig sina leksaker han fått som han va så glad över.    Sonya hade gått upp kl 5 am...

Av Victoria - 21 augusti 2014 11:10


 Hittade ett nyfött lamm ute i hagen idag: så sööööööt   min coola unghäst: Diego     Charlie till vänster:         han e lite väl tittig o töntig av sig ibland asså. men jag gillar dom!   Släppte ut stackars Nazy som e för...

Av Victoria - 20 augusti 2014 14:07


       Mata hingsten varje morgon som aldrig kommer när man ropar...       Födelsedagskalas! =D Med rugbymatch mot NZ alla blacks. Det blev lika gripandes(!)                         Åkte o hämta två nyinridna treåringar ...

Av Victoria - 16 augusti 2014 05:46

  HEJ!   Jag är i Aussiland Down Under igen. Det är fint här. Vackert och fridfullt. Massa plats överallt. Gräs, träd, hagar, berg, kängurus, ormar ;)   Så, jag har jobbat här snart två veckor, hos familjen Dowlings med deras hästar och få...

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards