Vicky

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Victoria - 2 februari 2011 22:19

Hej!

Jag mår bra, säger vi... åkte till skolan i alla fall, och så är första lektionen idrott såklart, som jag inte kan va med på. Men jag trodde ju att vi skulle ha teori... Jag fick gå, till domkyrkan och tillbaka. Det va jobbigt...

   Men det kändes bra att få koll på en del kemi, äntligen. Fattar ingenting =P Jorå. hehe... joråsatteh... annars då? Bra. Okej, nice, börjar klockan ett imorgon, gissa vad jag har planerat för förmiddagen. Massa plugg, och BAKA PAJ! =D mohahaha

   Men fortfarande sjuk så att jag inte kan kommunicera normalt med folk. Det är synd om folk som är sjuka, jag lider verkligen med dem nu, jag brukar ju inte va sjuk, så jag har nog aldrig riktigt förstått. Men det är så socialt efterblivet att vara hemma o va sjuk också, inte bara plugg-efterbliven och att man är sjuk. Vilken del av detta man tycker är värst vet man själv. Jag vet bara att alla tre är negativa. Så varför gå och bli sjuk lixom? Dum Victoria, det var ingen bra idé juuu...

   Drömmar, om man har dagdrömmar (och natt) där man kan drömma sig bort till bättre ställen så äre bra för en. Det kanske verkar som att det är något som aldrig kommer hända... för det blir ju aldrig som man tänker sig eller planerar i sitt eget lilla huvud. Men en sak ska jag tala om. Allt är möjligt. Och man ska aldrig säga aldrig.

  Längta tillbaka eller längta tillbaka... ?

   

   

  Okey, goodnight.

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards