Vicky

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Victoria - 18 februari 2011 23:12

Nejmen hej!

Idag har kvinna varit i fjällnora. Några män också... men det va typ två, från min klass. I alla fall så var det underbart solsken, men lite kallt asså. Efter en skridskotur blev det varmare om tårna. =)

 

Carrooo

 

   Sen har jag skrivit labbrapport och övningskört. Övningskörde typ en timme =o i Salabacke, underligt ställe. Människor överallt. Bilar överallt. Sen träna jag start i backe igen på lo, bilen läckte lite vatten. ooups, asså jag gillar inte våran bil längre, förlåt, men efter man kört med körskolans skillade bil åker denna previan ner lite... =/ Tror vi har nåt fel på bromsvätskan dessutom.

   Men Toyota är bra =) My toytota is fantastic, in its own ways ;)

Malin och halva Jimmy bakifrån:

 

   Taco till kvällsmat. Nu ska jag sova gott hoppas jag, eller vänta, det är fullmåne... Vi får se hur det går dåe. Vad händer imorgon?? Jo vi ska träna i ridhus med ponnyn vår =D

Godnatt!!  

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards