Vicky

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Victoria - 26 februari 2011 12:26

Tjaa

Igår åkte jag skridskor med mina vänner, den va riktigt nice, måste ju likzom öva så att man kan åka bra nån dag... öh som om det kmr hända=P Men det va kul i alla fall. Sen åkte vi hem till mig å baka pizza, gott!

   Efter ett tag kom Lisa också, då blev det mys i soffan, såg på Bolt, fast hon somna... Sen fick jag övningsköra vännerna till stationen, och jag orkade inte sova över hos Liis, det betyder dock inte att jag inte ville!

   Hädanefter ska jag nog göra hembakad pizza varje gång... ;) Nu ska vi äta på IKEA sen ska jag vel ta en tur på hästen. Juste.. jag kom på att första intrycket av Sky J. inte va så bra, eller bra var det vel, men jag hade ingen aning om vilken färg han va. Hade typ väntat mig en brun ponny, men så bah: "Skimmel?" (vit) Neej lixom. Vill inte ha en vit häst. xD Wickeed. Skulle inte byta han mot nån annan häst! (Om jag inte va lite smartare) Haha Han i Bolt e ju fett lik Barney... "Jag har en liten flicka där hemma, underbar tjej! Och jag skulle byta henne mot dig, utan å blinka!" Okej, lixom.

   Värst vad mkt jag skriver då... nu ska vi lätta upp inlägget lite med ett youtube-klipp kanskee? =) Vill dansa!

Och jag e glad för KURT HAR ÄNLIGEN SVARAT =) Ingen fatta nånting, men whatever, jag älskar er iaf. Hejdå.

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards