Vicky

Alla inlägg den 3 februari 2011

e

Av Victoria - 3 februari 2011 23:23

Tja

Det blev allt en tacopaj i morse döh =) Börja ju inte skolan förrens klockan ett... =o Fick inte övningsköra bilen =( Mor körde, innan vi åkte till KG åkte vi förbi stallet och fixade i ordning allt grejs. Hälsade på pållen i hagen, han e så fin<3

   Sen hängde jag i skolan, labbade, det gick ganska trögt... Jag är fortfarande så sjuk att jag inte kan kommunicera normalt med folk, och det är ju, jag är väldigt hes alltså, för den som inte fattar det, jobbit...

   Efter flera timmar kemi och matte och massa socialt drygande väntade en fika-stund med Lisa o Sarah =) Vi satt typ tre timmar på cafét linnés hörna och snackade om allt. Det va riktigt trevligt. Tack för en underbar kväll, vänner <3

   Såhär såg det vel ut:

  gonatt nu


Må vår vänskaps gångjärn aldrig rosta.

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards