Vicky

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Victoria - 11 februari 2011 17:20

Jag ska göra kaoz me snön...   Kom inte iväg till Västerås idag =(     P.g.a. detta trafikkaoset... Såå det blir vel en ganska vanlig helg endå.

   I morse var det ju kaos då, snö överallt. Och vi skulle ha utsläppet klockan sju på morgonen. Jag skulle hänga med, hinna hem till åtta och duscha, sen dra till skolan klockan nio. Menneee, vaknade ju då halv sju och såg snön, hörde vinden som slog mot huset och tänkte att om vi ska åka bör man ju börja skrapa bilen nu lixom... Så jag gick ut o gjorde det, det hjälpte inte så mkt. Pappa kom sen med snöskyffel och sopborstar, så kom vi ut från uppfarten. Men sen behövdes det tryckas på bakifrån, ojojoj bilen såg så liten ut.   

   Det tog typ en trekvart å komma ut från gatan såå jag stannade hemma istället, de fick klara sig själva, men det gick bra. =) Och jag fick en fysikuppgift gjord. Tumme!

   Sen skulle man ta bussen som var 20 min sen. Men kom till skolan iaf och räkna matte. Ligger så sjukt mkt efter så det e inte sant. Kan inte va sant. Måste va en mardröm detta...

  Nemen sen på idrotten hade vi boxercise, de va kul! =D    Det va jobbigt. Men skitkul!

   Sååå de va typ min fredag. Resten består vel av plugg och allmänt chill hemma i soffan eller nåt.

   DUMMA VÄDER! Men Jaja, jag gillar dig i alla fall. Vem pratar jag med? Who knows..? Men okej. Hejdå.  


"Även de bästa av vänner behöver tid isär"

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards