Vicky

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Victoria - 4 februari 2011 12:55

Idag satte jag mig på bussen, gick på på södra slavstavägen eftersom jag va lite tidig av mig. På klarbärsgatan går syrran på. Och säger att hon inte låst dörren eller stängt till köket. Det var bara vi två hemma, så, det var ju, bra, eller nåt. =P Casper behövde ju gå ut också... Så fick jag den "uppenbarelsen" att det va ju väldigt onödigt att åka till skolan egentligen. Jag är ju sjuk, så varför ska jag åka dit om jag bara har en enda lektion, och PH som jag inte är på humör för? Nej, jag gick helt enkelt av på stora torget och åkte hem igen. Så fick Casper en runda också. =)


 

Och min svenska skickade jag in, innan klockan 11. Nu ska jag bara räkna lite matte och läsa massa fysik. Mysig helg detta kommer bli... eller? Man kan ju hoppas, alltiid. hejdå nu.


"En god vän skrattar åt dina historier, även om de inte är så bra, och har medlidande med dina bekymmer, även om de inte är så farliga."

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards