Vicky

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Victoria - 24 februari 2011 15:51


Tänkte ju cykla till körskolan imorse men papa tykte det va för kallt så han skjutsa mig=) Det gick ganska bra... fick köra ännu en ny bil, -dieselsriven. Gilla inte den sådär lika mkt men..

   Sen drog jag till min häst <3 vi sprang lite på åkern där de skottat och han va pigg och glad som vanligt. =D

   Det e så jobbigt när man besämt nåt, som man ser fram emot, ni vet, typ helgen. Slutet av veckan ser man fram emot då. Tänk om det sen inte skulle bli helg! Altså det man bestämt / ser fram emot helt plötsligt bara... försvinner. Det händer så ofta, i mitt liv, så jag borde vek vara typ van, men det är lika tråkigt varje gång...

   Vill ju träffa dig Sarah! Aja.. Jag får vel fylla dagarna med annat, det är jag ganska bra på iaf...


Som jag ser det måste du stå ut med regnet om du vill se regnbågen.

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards