Vicky

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Victoria - 6 februari 2011 17:56

Tjena, läget? Jag skulle beställa en pizza me skinka, champinjoner...-LUCA!

- Boss, jobbar du på pizza?

-Lägg på luren!

xD

   Usäkta för det där... hajar som hajar citatet, menn eeeh skriva ett tal? Om.. betydelsen av film? Nejtack. Inte nu, Inte nuuuuu, Lasso!

   Nu då? Nu? Nejnejnej... tyvärr, nån annan dag! Jag.. orkar inte, helt enkelt.

   Jag är en vanlig människa, som inte passar in i denna tiden. Jag skulle viljaa va född för länge sen och bo på en gård, på den tiden man fick arbeta på dagarna. Då man inte kunde tvätta i tvättmaskin utan fick tvätta för hand och hänga upp ute. Varma sommarkvällar, inget bilbuller någonstans, bara ljudet av fåglar och hästskor. Kanske en ko som råmar någonstans långt borta... i hagen.

   Sommar. På vintern får man la göra upp en eld och mysa framför brasan eller köra släde med nordsvensken elr nåt annat skoj ;)

  Jag vet inte riktigt vad detta inlägg handlar om... men antar att det är mina tankar för tillfället. Fast då är det lite fel, för jag har typ panik  över skolarbetet allt och kan ju inte göra så mkt för jag är sjuk (a) och tycker världen är dum. Vill vara frisk, nu! Men så går det inte till. Längtar nog till sommarn asså... Idag va solen framme och sa hej, till mig. =D Då blev jag glad och gick ut.

   En sak som jag tycker är lite kul... när man kommunicerar med nån.. typ sms elr nåt, är att skriva nåt heöt random så den andra personen blir förvirrad. xD Tänk va man kan göra på flera mils avtånd med en människa... det e helt sjukt ju. Dessa tekniska mekanikprylar. Lita inte på dom... =P

   Jag hade en hemsk dröm... att Kurt svarade på mitt mejl och sa att mitt arbete inte va tillräckligt bra ritkigt så ja fick göra om det. =S AAAAAAH Det måtte vara inte sant! Vad hände med min svenska? Den har aldrig blivit av ändå så... Ingen aning om vad jag mena där och fattar inte varför jag skriver så långt ingen vettig människa i denna världen kmr ju orka läsa! Kanske bäst det. För det är nu det värsta kommer... Det är ett bra tips, skriv ett tag, tills alla slutat läsa, SEN kan man skriva alla hemlisar eler sjuka tankar man har, okej?

  Då har vi lärt oss det =) Godnatt ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZ

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards