Vicky

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Victoria - 9 februari 2011 21:06

Idag har jag ridit på ponnyn i solen =D Det blåste ganska mkt, så det blev lite kallt, men det var härligt. Alltid lika pigg och glad, han är. =D

   På måndag är det alla hjärtans dag <3 Ville bara säga det. Casper vill gå ut och ha mat.

   Vadå hemstudiedag? Jag har bakat paj, det va välfigt fail för vi hade inga ingridienser så jag fick låna av grannen... men det enda mjölet vi hade var blandat med socker, men det fatta ju inte jag förren jag smakat sen såå den blev lite söt, den. Kaka... Det blev muffins av det där mjölet sen, för att bli av med det lixom, få det ur världen, eller in i magen eller vad man nu säger.

   Jag säger som jag gör, matte nästa!!


"Tystnaden utgör de verkliga samtalen mellan vänner. Det är inte de ord som sägs, utan de som inte behöver sägas som räknas."

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards